Nike Løbesko

Máte dotaz týkající se dashcam scény? Ptejte se zde.
Odpovědět
Beacher Johnston(e)
Uživatel fóra

Nike Løbesko

Příspěvek od Beacher Johnston(e) » sob 24. srp 2019 8:26:36

EIC Juan: (Nike Kobe A.D. Oregon) Duh, jeg er en Mamba Nike Løbesko fyr og en Oregon fyr, dette var en no-brainer. Elsker Kyrie, men Dook blæser ...Renz: (Nike Kobe A.D. Oregon) Colorway er temmelig gunstig, og jeg kan godt lide anvendelsen af denne fjergrafik på mellemsålen. Det er også en ren sneaker.Andres: (Nike Kobe A.D. Oregon) Bortset fra at være en fan af sorte / gule sneakers, er Kobe A.D. det par med den mindst mulige skole branding.

Vi kommer ind i den olympiske ånd med denne udgave af Buy, Pass, Vent, mens flere prominente par, der fejrer sommerlegene, falder eller allerede er faldet i denne weekend. Der er et par tunge hiters, der kommer hen på hylderne, inklusive en ny (men rigtig gammel, Nike Løbesko Herre faktisk) farvevej i Air Jordan 7, et kærlighedsbrev til sidste gang OL blev afholdt her i Amerika og begyndelsen på Nike's Unlimited-kampagne at falde sammen med spilene.

Juan Martinez, chefredaktør: (PASS) Der er niveauer af uh, ikoniskhed (FYI, det er ikke et Nike Løbesko Dame rigtigt ord; bare nødvendigt for at få min pointe over.) Når det kommer til sneakers, og Air Jordan 7 Olympic hører til eller nær toppen. På grund af den colorway 's sted i historien, er det en vanskelig en frigørelse af en "alternativ" colorway, som Michael Jordan måske eller måske ikke har afvist. Selv om jeg værdsætter historielektionen og synes, det er fantastisk.

Nyheder Juan: (PASS) Jeg kan godt lide Nike KD 9. Det gør jeg virkelig. Jeg venter bare på en rigtig god Nike Free colorway til at falde. Jeg føler ikke rigtig Volt-accenter på sneakers i øjeblikket, hvorfor jeg ikke ser mig selv hente et par. Jeg ser virkelig frem til, at andre farve frigives. Jeg har en god følelse af, at KD 9 kommer med dejlige farveveje i år.Black Friday er godt i gang, og folk overfylder indkøbscentre og kæde butikker over hele landet for at finde de bedste tilbud.

Måske efter at have læst vil du have ændret mening og købt noget andet. Ikke det, at jeg dømmer dit valg til at stille op til 8'ere eller noget lignende.Juan Martinez, chefredaktør: (PASS) Det faktum, at det endnu ikke er udsolgt, betyder en af to ting: hypen var overdreven, eller Nike / Jordan Brand lavede nok par, så alle, der faktisk ønsker et par i dag, kan få det . Jeg går med det sidstnævnte, fordi når som helst Nike Free 5.0 Dame vi offentliggjorde noget på Aquas, fik det opmærksomhed.

Du ved, hvorfor du er her. Du vil gerne vide nøjagtigt, hvad Kicks On Fire-personalet tænker på denne weekend's udgivelser, især hvad vi synes om den meget forventede Atmos x Air Jordan 3-pakke, der lige så tilfældigvis inkluderer tilbagevenden af vinderen af sidste års vilde Air Max Day Vote Tilbage, Atmos x Nike Air Max 1 kollaps. Nå, du vil være glad for at vide, at vi har en tendens til at blive enige med sneaker-samfundet, når det Obrázek kommer til reaktionen på den inkluderede Air Jordan 3.

Odpovědět